Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Прус Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Прус Д. С. Територіально-політичний поділ світу у XXI столітті: Арктика в зовнішній політиці Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Д. С. Прус // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Історичні науки. - 2013. - № 16. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlui_2013_16_8
| 2. |
Рахман М. С. Аналіз ринку оптової торгівлі України [Електронний ресурс] / М. С. Рахман, Д. В. Прус // Бізнес Інформ. - 2020. - № 7. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_7_21 На сучасному етапі розвитку економіки України оптова торгівля відіграє важливу роль, оскільки забезпечує необхідну інтенсивність і прискорення процесу руху товарів у ринкових умовах. Саме оптова торгівля організовує та систематизує рух товарів каналами розподілу, а також сприяє якості виробництва та споживанню товарів, виконує функцію сполучної ланки між виробництвом та обігом товарів. Актуальність досліджень стану та тенденцій розвитку оптової торгівлі полягає в її значенні для економічної та посередницької діяльності України. Оптова торгівля - це той інструмент, який допомагає розвиватися всім галузям економіки. Завдання дослідження: аналіз ринку оптової торгівлі, її основних суб'єктів, стану та тенденцій; пошук слабких зон у сьогоднішньому становищі оптової торгівлі та аналіз рівня їх критичності; визначення напрямів покращення оптової торгівлі в Україні. Розглянуто особливості та функції оптової торгівлі; проаналізовано роль оптової торгівлі; визначено основні показники діяльності, товарооборот продовольчих і непродовольчих товарів. Досліджено зміни обсягу товарообороту з 2005 р. по 2019 р. Розраховано прогнозні значення товарообороту на 2020 і 2021 рр., враховуючи покращення та погіршення основних факторів впливу. Охарактеризовано основні проблеми, які шкодять розвитку оптової торгівлі в України, а також наведено заходи та напрями щодо розвитку оптової торгівлі.
|
|
|